Top 5 alimente interzise atunci când ai grijă de silueta ta

Atunci când vrei să slăbeşti sau să te menţii în formă, cel mai bine ar fi să începi cu reducerea numărului de calorii consumate zilnic. Trebuie să ai grijă şi la alimentele pe care le pui în farfurie, evitând alimentele care favorizează retenţia de apă sau balonările.

Iată deci care sunt alimentele interzise atunci când vrei să ai o siluetă de vis.

Uită de grăsimile rele. Da. Materiile grase sunt indispensabile pentru sănătate. Dar ar trebui să fie alese cât mai bine şi să fie consumate cu moderaţie. Scapă de grăsimile saturate din unele alimente precum untul, smântâna sau brânza dar şi cele care se regăsesc în produsele de patiserie şi mezeluri. Cel mai bine ar fi să privilegiezi grăsimile saturate precum cele conţinute de uleiurile sănătoase, de care corpul are nevoie.

Limitează crudităţile. Crudităţile au tendinţa de a irita colonul şi de a- l face să se umfle. Mai ales dacă sunt consumate în cantităţi mari. Cel mai bine ar fi deci să consumi legumele fierte, deoarece fibrele mai moi sau mai blânde pot favoriza digestia. Alături de quinoa, orez sau paste sunt cele mai bune.

Gata cu zahărul şi cu băuturile carbogazoase. Pentru a slăbi sau pentru a scăpa de balonare, trebuie să renunţi bineînţeles la sucurile carbogazoase şi la produsele foarte bogate în zahăr. Atunci când mănânci foarte dulce, producţia de insulina o ia la vale şi se va favoriza stocarea de grăsimi direct pe abdomen sau alte zone ale corpului.

Renunţă şi la produsele lactate. Dacă ai tendinţa să fii balonat după micul dejun, cel mai bine ar fi să mizezi pe produsele lactate mai light, fără lactoză sau pe cele vegetale, mai uşor de digerat.

Feculenţi sau mai bine cereale integrale. Nu toate produsele cerealiere sunt recomandate. Cel mai bine ar fi să consumi produse cu un indice glicemic scăzut.

Leave a Reply