Idei pentru promovarea evenimentelor

Gazduirea unui eveniment este un mod de a face reclama afacerii dumneavoastra. Insa, trebuie sa promovati evenimentul astfel incat sa aveti destul de multi participanti care sa invete mai multe despre companie. Promotiile dumneavoastra sunt in competitie cu orice altceva ce se intampla in comunitate, asadar veti dori sa va promovati evenimentul astfel incat sa atraga atentia si, mult mai important, sa atraga potentiali clienti.

Oferiti bilete
Atunci cand faceti reclama evenimentului cereti oamenilor sa obtina bilete prin email sau prin descarcarea lor de pe site. Chiar daca biletele sunt gratuite, oferiti oamenilor idea ca nu toata lumea va putea intra. Aceasta procedura se numeste promovare limitata. Daca oamenii cred ca biletele sunt disponibile in numar limitat, exista mai multe sanse ca acestia sa isi ia unul si sa participe la eveniment.

Promovati un tip unic de divertisment
Gasiti o trupa care canta muzica dintr-o alta tara, dansatori, artisti si mestesugari ce isi pot face tarabe si un maestru de ceremonii sa anunte performantele. Distractia atrage multimea, iar prezenta unei multimi va ofera oportunitatea de a oferi flaiere si cupoane cu discounturi. Tineti evenimentul intr-un loc vizibil, precum o parcare. Evenimentul va fi promovat trecatorilor. Puteti de asemenea face reclama in ziarelele locale sau prin oferirea de obiecte, precum brelocuri personalizate, cu datele evenimentului. Oamenii care nu merg de obicei in sediul companiei vor fi curiosi de tipul de divertisment caruia ii faceti publicitate.

Obtineti sponsorizare
Organizatile locale va pot sponsoriza evenimentul, oferind astfel numele lor acestuia. Bisericile locale, organizatiile de tineret si institutiile comunitare va pot ajuta sa apelati la un public larg. Puteti dona intregul sau o parte din venit organizatiilor in schimbul participarii lor sau le puteti oferi obiecte, precum genti promotionale cu brosuri sau produse ale companiei.

Folositi intrumente de promovare online
Cele mai multe orase au servicii online ce va pot ajuta sa promovati evenimentul. Puteti vinde sau oferi gratuit bilete prin acestea. Multe companii de organizare de evenimente trimit clientilor emailuri pentru a ii instiinta despre evenimentele lor. Suplimentati aceste mail-uri cu cele trimise de compania dumneavoastra. Trimiteti emailuri clientilor curenti, organizatiilor comunale si presei locale pentru a le oferi informatii despre eveniment. Puteti posta de asemenea detaliile acestuia si pe retelele de socializare. Pastrati un ton prietenos si nu exagerati cu postarile pentru a nu obosi clientii. Maximum trei postari pe zi vor fi de ajuns pentru a starni si a mentine interesul clientilor si al potentialilor clienti.