Cum te poti mentine in forma inainte de venirea primaverii?

Deoarece iarna este cel mai adesea anotimpul in care stam mai mult prin casa la caldurica si ne rasfatam cu cele mai delicioase preparate, kilogramele in plus incep repede sa isi faca simtita prezenta.

Dar inainte de venirea primaverii, trebuie sa stii ca este posibil sa te rasfeti cu cele mai delicioase alimente care au grija de forma ta in acelasi timp. Care sunt acestea?

Varza sub toate formele sale. Este o leguma de sezon, plina de beneficii. Este foarte bogata in fibre, in antioxidanti, calciu si vitamina C. Cu alte cuvinte, este cea mai buna pentru a stimula tranzitul si este foarte slaba in calorii. Consuma toate varietatile de varza crude in salate, trase la tigaie sau in gratinuri.

Dovlecelul. Dovlecelul face parte din categoria de legume care se consuma cel mai des iarna. Este un aliment light, un excelent diuretic, foarte bogat in vitamina A si minerale. In plus, este de real ajutor pentru a scadea nivelul de colesterol. Fiert, sotat, in piureuri, supe sau tarte este cel mai delicios.

Fructele uscate. Sunt cele care te vor ajuta sa te tii departe de rontaitul nesanatos dintre mese si care sunt delicioase in iaurturi, compoturi sau salate. Fructele uscate contin grasimi bune si fibre si te ajuta sa te tii departe de ciocolata. In plus, vin cu o senzatie de satietate eficienta.

Prazul. Cu siguranta ca nu este o leguma foarte sexy, dar este plina de beneficii. Este cel mai bun aliat al siluetei, este diuretic si depurativ, foarte bogat in fibre si antioxidanti, dar si in apa, lucru ce face sa aiba foarte putine calorii. In supe sau cu paste este cel mai delicios.

Kiwi. Un fruct foarte bogat in vitamina C si fibre, fiind ideal mai ales la micul dejun. In sucurile smoothie, salate sau iaurturi este cel mai delicios.