Cum să-ți promovezi afacerea prin offline

Am întâlnit de-a lungul carierei mele şi destui oameni care au reuşit cu multă muncă să-şi întemeieze afaceri bune, cu potenţial, de care însă nu erau capabili sau mai bine spus, în majoritatea cazurilor, nu ştiau să le promoveze şi să se ocupe de publicitatea acestora fiindcă oricât de mult te-ai ocupa tu pe partea de calitate mereu nişte reclame vor face diferenţa între ieşirea din anonimat sau o afacere mediocră.

Aşadar, deşi majoritatea metodelor obligă şi folosirea internetului, ţinând cont de faptul că am întâlnit în ziua de azi proprietarii de afaceri în vârstă care nu aveau nimic de-a face cu internetul şi care însă ar merita să aibă mai mult succes cu propria afacere, am ales să fac o listă cu câteva metode eficiente de promovare a afacerii în mediul offline, adică fără ajutorul internetului.

Reclame pe tv – chiar dacă această metodă îţi va scoate din buzunar o sumă destul de mare de bani iar posturile de televiziune sunt în continuă scădere din cauza ascensiunii rapide a internetului încă se mai merită să apelezi la promovarea prin intermediul tv-ului.

Anunţuri în ziar – ţinând cont de faptul că nu foarte multă lume mai citeşte ziarele în ziua de azi aceasta nu este chiar cea mai eficientă metodă însă poate reuşi să aducă un plus afacerii tale.

Distributie pliante – poţi apela la o firmă specializată în publicitate care să-ţi facă câteva flyere (fluturaşi, pliante) pe care să le împarţi pe stradă sau pur şi simplu să le pui în căsuţele poştale ale oamenilor în speranţa că printre ei se vor nimerii şi doritori de serviciile pe care le oferă afacerea ta.

Aşadar, dacă te numeri printre proprietarii de afaceri care nu dispun de suma necesară de bani promovării pe net sau cunoşti un astfel de CEO al unui bussiness pe care vrei să-l ajuţi să-şi facă reclamă atunci ideal ar fi să-i prezinţi aspectele pe care le-am prezentat însoţite de argumente în lista de mai sus.

Leave a Reply