Cum să te antrenezi în mod eficient

Acum câteva luni am început să merg la sală şi, spre deosebire de mulţe alte persoane care încearcă să se antreneze, am petrecut destul de multe ore de informare despre fitness, alimentaţie, grupe de muschi şi aşa mai departe cât şi destule discuţii purtate cu diverşi antrenori de fitness şi oameni care se antrenau de mai bine de 2-3 ani şi care ajunseseră, pot spune, la un anumit număr de cunoştinţe.

Ţinând cont de faptul că în cele câteva luni de când am început să mă antrenez la o sală destul de ok din oraşul meu am reuşit să întâlnesc destul de multe persoane care se antrenau complet ineficient şi apoi se mirau de ce nu au ajuns la ceea ce-şi doreau, de ce corpul lor nu arată ca cel al atleţilor din filme şi per total de ce antrenamentul nu a dat rezultate. Ei bine, din informaţiile pe care le-am asimilat am ales să fac o listă cu cele mai importante de care trebuie neapărat să ţineţi cont atunci când începeţi să vă antrenaţi pentru ca antrenamentele să dea roade.

Antrenează-te des – trebuie să fiţi foarte atenţi la acest aspect. A te antrena des nu înseamnă a face aceeaşi grupă musculară de 5 ori pe săptămână. Grupele de muschi trebuiesc antrenate o dată, cel mult de două ori dar la distanţă de zile pe săptămână. Dacă vei merge la sală de 2 ori pe an nu vei rezolva nimic.

Ai grijă la ce mănânci – multe persoane vor să ia în greutate şi implicit masă musculară, fără grăsime, însă sunt certaţi cu mâncarea. Dacă tu ai nevoie de 3000 de calorii pentru îngrăşare, 2500 pentru menţinere însă tu mănânci 2000 sau mai puţin fii sigur că vei slăbii în loc să te îngraşi.

Ţinând cont de aceste informaţii şi sfaturi şi antrenându-vă des şi eficient rezultatele nu vor mai aştepta să apără şi vă veţi putea mândri cu pătrăţelele şi biceps-ul mare pe care le veţi face şi etala vara, la plajă.

Leave a Reply