Cum să introduci uleiul de cocos în dieta ta alimentară

Uleiul de nucă de cocos este cunoscut pentru numeroasele sale beneficii pentru sănătate, printre care se includ pierderea sănătoasă în greutate, scăderea colesterolului și a trigliceridelor în sânge, precum și ameliorarea tulburărilor tiroidiene. Indiferent dacă sunt sau nu aceste calități justificate, știm, cu siguranță, că toate beneficiile pe care le oferă uleiul de nucă de cocos se datorează conținutului de acid lauric.

Uleiul de nucă de cocos este mai sănătos decât multe alte tipuri de uleiuri vegetale. Mai mult decât atât, are un gust bun. De asemenea, acest tip de ulei este versatil și poate fi ușor introdus în multe rețete alimentare. Iată câteva sfaturi pentru cum să incluzi uleiul de nucă de cocos în dieta ta alimentară, astfel încât să te poți bucura de toate beneficiile acestui ingredient.

Cum să gătești cu ulei de nucă de cocos?

  • Uleiul de nucă de cocos nu trebuie încălzit prea mult. De asemenea, acesta nu ar trebui refolosit dacă este prăjit. În cazul în care uleiul devine galben, trebuie aruncat.
  • Depozitează uleiul de cocos la temperatura camerei. Dacă îl depozitezi în frigider, va fi mult mai greu de utilizat. Uleiul de cocos devine solid la temperaturi scăzute și devine lichid la temperaturi ridicate.
  • Folosește uleiul de nucă de cocos virgin în felurile de mâncare și în produsele de patiserie pe care le prepari, pentru un gust mai bun și o sănătate fortificată.
  • Atunci când dorești să coci sau să prăjești ceva la cuptor, utilizează o tavă presată cu ulei de nucă de cocos, pentru un gust mai blând.

Cum să introduci uleiul de nucă de cocos în mâncarea ta? Iată câteva idei care te pot ajuta să încorporezi uleiul de nucă de cocos în dieta ta de zi cu zi:

  • Împrăștie puțin ulei de nucă de cocos virgin pe pâinea prăjită sau pe chifle, în loc de unt. Pentru o versiune mai aromată, poți amesteca uleiul de cocos cu ulei de măsline, sare și usturoi tocat.
  • Topește uleiul de nucă de cocos virgin peste brocoli aburit, varză de Bruxelles sau alte legume.
  • Adaugă ulei de nucă de cocos virgin în supe ca un plus de ultim moment. Supele vor fi, astfel, mult mai aromate.

One Response

  1. Cali

Leave a Reply