AdBlock Plus ne-a dezamăgit

În cazul în care nu vă număraţi printre persoanele care folosesc în permanenţă extensia AdBlock şi nu ştiţi ce reprezintă şi la ce ajută atunci vă voi explica imediat.

Această extensie, şi-anume AdBlock Plus se ocupă de blocarea reclamelor de pe site-uri pe care, nu-i aşa, toată lumea le urăşte cu excepţia celor care le-au plasat acolo şi de pe urma cărora site-urile mari fac BANI frumoşi lunar. Vă întrebaţi probabil care e scopul celor de la AdBlock, de ce ne dau gratis această extensie. Ei bine, proprietarii unor site-uri mari fac contracte cu aceştia ca extensia să nu mai blocheze reclamele de pe site-urile lor şi astfel ambele părţi au parte de câştiguri materiale substanţiale.

După ce v-am zis cât de cât cum stă treaba cu AdBlock şi cu ce se ocupă el a venit timpul să ajungem şi la subiectul principal al acestui articol şi-anume faptul că AdBlock Plus ne-a dezamăgit din cauza faptului că, după cum v-am dat exemplu mai sus, cei de la Google şi Microsoft au făcut un aşa-zis parteneriat cu cei care au creat această exstensie ca aceasta să nu mai blocheze reclamele giganţilor, în momentul de faţă extensia fiind inutilă în cazul reclamelor celor 2 giganţi.

Din cauza ”ispravei” celor de la AdBlock aceştia şi-au pierdut şi un foarte mare procent din numărul internauţilor care le foloseau zi de zi extensia şi pe care o instalau de fiecare dată când instalau şi browserul şi pot fi 100% sigur că în momentul în care o alternativă mai bună va apărea, care să nu permită afişarea niciunei reclame venite din orice sursă, toţi cei care folosesc acum AdBlock vor trece garantat la folosirea unei alte extrensii mai utile dat fiind faptul că nici un internaut nu prea îşi doreşte afişarea a acestor fel de reclame care nu fac altceva decât să le deranjeze timpul petrecut pe net.

Leave a Reply